24 marca 2013

Sto lat wyśpiewane. Świętujemy 30 tydzień Majuszki. Obudziła się z nami, zjadła śniadanie, pozowała ze mną do zdjęć, a teraz razem piszemy. Cały czas mam wrażenie, że ona nigdy nie odpoczywa z wyjątkiem nocy, albo to ja mam taki sen, że nie czuję jej kopniaków. Nie mogę się nadziwić, że zostało już nam tak niewiele czasu w dwupaku i ze wzruszeniem oglądam jaką ta nasza mała dziewuszka wykonała pracę. 






Pozdrawiam,
Katjuszka

PS Ufff, odebrałam miły telefon, prezenty się spodobały.

18 komentarzy :

  1. mamusia wygląda cudownie ;) do twarzy Ci w czerwieni i z brzuszkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzruszył mnie ten filmik niezmiernie. Do tego piękna muzyka. Chciałabym tak wyglądać w ciąży:). Widzę, że nawet nie spuchły Ci palce, bo wciąż nosisz pierścionki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co obrączka i pierścionek jeszcze pasują :)

      Usuń
  3. No pięęęknieee:D
    Ps. napracowała się Maja, napracowała:D

    OdpowiedzUsuń
  4. no tak jak Kasia napisała - łaaaaaaaaaaaaaaaaaaaał!

    OdpowiedzUsuń
  5. nie było innej opcji !:))))
    bardzo pasuje Ci ten kolor Kasiu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz i cudna kiecka, tylko jak dla mnie to za kolano musiała by być ;)
    A filmik...najpiękniejszy cud świata - cud stworzenia! Wciąż zapiera mi dech...

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę że przyszła mamusia i szczęśliwa i piekna...

    OdpowiedzUsuń
  8. cały czas poszukuję nowych, ciekawych blogów, aby poczytać, obejrzeć ładne zdjęcia. No i mam! Kajtuszka! Pięknie tu u Ciebie, zostaję!!!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za każdym razem kiedy czytam taki komentarz jest mi bardzo miło! :)

      Usuń
  9. Śliczna sukienka, tylko trochę za krótka. Taka długość to bardziej pasuje do tuniki ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienkę założyłam tylko do zdjęcia :) A jak już Maja będzie po drugiej stronie długość będzie idealna :)

      Usuń
  10. Kasiu, pięknie byłoby Ci we włoskach do szyi! :) Pewnie to już moje zboczenie zawodowe (jestem fryzjerką), ale bardzo pasowałaby Ci taka długość ;).
    Długo masz już takie dłuższe włosy?

    Natalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze miała włosy takie do szyi albo krótsze, teraz udało mi się zapuścić więc póki co zostawiam :)

      Usuń